torstai 4. huhtikuuta 2013

Been there, done that.

Blogimerkintä vuosi sitten, 02.04.2012
Minä ostin talon. Oikeasti kyllä tilasin sen, mutta silti... TALON! Ihan tuosta vaan.
Ja kuten minulla on tapana niin mennään jästipäisesti vain oman intuition voimalla eteenpäin. Oma tunne kun sanoi, että se ratkaisu on tehtävä nyt heti eikä odotella parempaa huomista, niin sitten se päätös tehtiin heti. Nyt olen onnellinen ja odotan innolla alkavaa projektia... kunhan ensin löydän sopivan tontin töllillemme.


Nyt en osaisi kuvitella asuvani muualla kuin tässä, omassa talossani. Päivääkään en ole katunut päätöstäni, mikään ei ole mennyt suuresti pieleen ja vaikka muutama ylläri budjetissa tulikin, niin pohdin, että ne taitavat vain kuulua asiaan!
Kokonaisuuteen olen hyvin tyytyväinen ja rakentaminen sujui leppoisasti ja ilman suurempia stressihetkiä, voisin lähteä tähän uudestaankin.

Lumi armollisesti vielä peittää pihaa. Kevät kuitenkin lämmittää sitä joka päivä hieman enemmän ja lumen alta paljastuvat hiekkakasat ja lautaläjät muistuttavat minua edessä olevasta armottomasta urakasta... Talolle kun pitäisi saada kaunis ja toimiva piha!
Nyt vielä katselen hienoja pihakuvia ja upeita aitoja haaveillen kuinka meidänkin piha sitten joskus on valmis... Miten minusta kuitenkin tuntuu, että ennen kuin haaveet ovat valmiit, on vuodatettava muutama pisara hikeä ;-) ?
             
                                           Ilona lähettää kevätterkkuja kaille lukijoillemme!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti